Mobilblogg: Mys i vårvädret!

Hej på er!


Jag än ännu inte riktigt pigg från förkylning, huvudvärk och feber så är fortfarande hemma och slöar.. Jag och Pontus tog med tjejerna ut på förmiddagen idag tillsammans med två filtar och lite fika. Vi låg på en varsin filt i solen medan vovvarna sprang runt och gjorde lite vad dom ville, dom kom snabbt till ro med en varsin pinne som dom la sig solen och tuggade på. Tiden gick fort och vi avslutade med lite godissök innan det var dags att packa ihop och gå hem igen. :)

Efter det var min energi helt slut, nu har jag legat och slöat ett tag tillsammans med vovvarna som fortfarande är trötta och nöjda från förmiddagens aktiviteter. 

 


Kommentarer
Postat av: Uzbekistan travel guide

Thank you very much for that big article

2013-03-15 @ 07:07:41
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0