Koppelpromenad

Godmorgon fina ni! 
 
Igår var vi ut på en långis efter jag skrev här, tiden bara sprang iväg och när vi kom hem så hade 3 timmar försvunnit medans vi gått. Lite blåsigt och väldigt halt men ändå riktigt skönt väder var det. Solen sken och hundarna skötte sig kanon. När vi kom hem kröp tjejerna ner i sängen och hade knappt återfått ork till kvällskissen. Så resten av eftermiddagen och kvällen bestod bara av en massa mys. :) 
 
Idag har jag varit ut ensam med både Ronja och Chica i koppel på en promenad, hittade en trevlig väg som blev ca 4 km. Lagom morgonpromenad och det är nog inte omöjligt att hinna med på vardagarna innan praktiken sen heller.  Perfekt! :) Det var första gången jag gick själv med båda vovvarna i koppel och dom var riktigt duktiga, jag förstår inte varför jag väntat med att testa det och låtit folk skrämma upp mig med hur jobbigt det är, koppel som trasslar sig m.m. Mina tjejer klarade det kanon i alla fall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0