Vilka är vi?

Jag heter Isabell Eriksson och fyller 17 år i år. Mitt stora intresse är hundar och dom har haft en stor plats i mitt liv sedan barnsben. Jag bor i Sandviken tillsammans med min mamma, pojkvän och min hund Chica. Jag tycker även om att fota och använder mig av kamerahuset Canon EOS 1100 D med objektiven Canon EFS 55-250 och ett fast 50mm objektiv, även det av märket Canon.
 
Snart utökas våran lilla familj med ännu en vovve! Om två veckor åker vi och hämtar en ettårig amstafftik vid namn Ronja Rövardotter. Mer info kommer om henne när tiden är inne. :)
 
 
Namn: Cacis Royal Chica
Tilltalsnamn: Chica
Född: 2010-06-23
 
Chica är en enkel hund som man kan ha med på det mesta, jag tar med henne i princip överallt och hon hänger med, med sin glada attityd och viftande svans! Hennes absoluta favoritgren inom hundsporten är agility och vi började träna det sommaren 2012. Till vår och sommar kommer vi satsa mycket på det i träningen. Annars tränar vi oxå mycket lydnad då jag anser att det är grunden till all träning och därför väldigt viktigt.
Vi ska även utveckla lite mer spårträning under vår och sommar då Chica har en riktigt bra nos som hon gillar att använda! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0