Fredagsmys

Hej på er! 
 
Idag är jag alldeles full av glädje och energi, det börjar verkligen dra ihop sig för att hämta Ronja och Chica är bara så otroligt bra för tillfället i all typ av träning vi hittar på! Idag körde jag ett pass med platsliggning utomhus innan jag skulle till praktiken. Nu på eftermiddagen har vi varit ut en sväng till på våran vanliga träningsplan. Busade en del i början sen fortsatte vi på inkallningsträningen som vi gjorde för någon dag sendan, det blev även tränat stadga i läggande samt lite fritt följ. På väg hem fick Chica gå lös en bit, och efter att skött sig exemplariskt vid ett möte på en trång cykelväg fick hon gå kopplad sista biten. När hon varit så himla duktig vela jag behålla den känslan för både mig och Chica, och inte riskera att det skulle sluta dåligt. Bäst att sluta när det går som bäst känner jag! så kan man behålla känslan till nästa träning. :)
 
 
Ikväll blir det kycklingpaj och Gladiatorerna tillsammans med familjen, perfekt avslut på jobb-veckan med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0