Tisdag

Det blev en tillfällig design tills jag har lite bättre och nyare bilder på vovvarna. Det kanske redan kommer imorgon,  men kände att jag vela få bort bilderna på Ronja från headern och dit med lite bilder på Diwa! För det är ju trots allt så våran familj ser ut nu. :) 
 
Förutom att pilla med designen idag så har tjejerna varit ute en del. Diwa, jag och husse har lekt fram lite inkallning samt så började jag och Diwa lära in sitt och stå. Chica har hunnit med en cykeltur med husse, sen har båda två fått sprungit lösa en hel del idag. Vi har haft lite besök och vovvarna har varit duktiga hela dagen. Blev lte påfyllning av tuggben oxå, vilket var väldigt uppskattat av tjejerna! :)
 
 
 
Det är flera som har frågat om lite info om Diwa, och nu hittar ni det(och även lite info om Chica och mig) under flikarna med namn på! :) 

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Tycker designen blev fin iallafall! :)

2013-04-02 @ 20:51:12
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0