Något som inte är rätt

Jag och Chica står verkligen helstilla i träningen nu. Hon gör det jag ber om men saaakta, ögonen visar att det är roligt, men orken verkar inte finnas och jag vet inte vad som är problemet. Hon travar till mig vid inkallning, inte alls samma fart i träd-agilityn och det känns helt enkelt inte rätt Jag har kännt igenom kroppen på henne men hon visar sig inte öm någon stans och hon kan springa och busa med Diwa utan problem så jag har svårt att tro att hon har ont någonstans. Jag funderar och klurar på detta men kommer inte fram till något vettigt.
 
Vi har - som vanligt - låtit tjejerna busat av sig efter min praktik idag. Efter lite lek och bus så fick Diwa träna pasivitet med husse medans jag och Chica gjorde någon form av lydnadsagilitylek/träning men som jag nämnde tidigare så har vi inte riktigt rätt energi eller känsla, även om jag hemskt gärna VILL så är det något som inte stämmer.. 
 
Kameran följde i alla fall med och en del kort blev knäppta! Bla. veckans stå-bilder som kommer upp lite senare :) Bjuder på en del andra bilder så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0