Blandade känslor, bra och kaos!

Usch och fy! Vilken kaos-träning det blev med Chica idag. Hon var överallt och ingenstans med helt otroligt massa spring i benen och ännu mer knäck i öronen. Hon sket totalt i mig och det hjälpte inte vad jag än gjorde. Hon tyckte ju att det vi gjorde va kul, det syndes, och hon blev superglad när hon gjorde rätt(det blev matte oxå) men ändå så sa hon "f*ck you" och bara drog iväg gång på gång. 
 
Diwa däremot fick bli mitt lilla lyckopiller. Idag började vi leka fram lite "kör!" som är mitt startkomando i agilityn och hon förstod snabbt vad jag var ute efter och körde på allt vad hon kunna med en enorm glädje! 3 korta pass med lång vila emellan blev det för lilltjejen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0