Kvällsträning

GRYM känsla efter ett träningspass med Johanna, Zeke, husse Pontus och våra två tjejer. Idag tränade jag med Chica och WOW! Farten och glädjen är helt tillbaka. Idag var belöningen efter lite halvtråkiga(men otroligt nyttiga) fokusövningar trix med massa fart och WOW lär jag säga igen, efter tre-fyra månader är glädjen och farten verkligen tillbaka! Hon blev överlycklig när det blev lite mer bus och mindre allvar. Vi avslutade träningen med platsliggning för Chica och Zeken. 2 minuter med två meters avstånd från varandra. En gång under de två minutrarna började Chica tugga lite gräs, ett enkelt "stanna" igen fick räcka för att hon sedan skulle hålla fokusen tiden ut. Första gången vi tränar 2 minuter och brevid en annan hund och jag lär säga att jag faktiskt är riktigt nöjd över min svarta pärla. 
 
Nu ska jag smälta detta lite, då jag känner att det bara blir rörigt när jag ska försöka skriva med så mycket tankar i hjärnan. Varvar ner dagen med ett avsnitt av how i met your mother nerbäddad i sängen med flocken. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0