Tar vara på lovet

Det är superskönt att se hur Ronja trivs mer och mer för varje dag hemma hos oss, hon är nästan lika glad som vår kära flatte-tjej nu. När hon vaknar på morgonen och ser att jag är vaken kommer hon springandes och viftar så mycket på svansen att hon slår sig själv i sidorna innan hon kommer och pussar en som en tok i ansiktet. :) 
 
Idag ska jag, Pontus och flickorna gå en promenad tillsammans med min bror och hans rottweiler Rex ner på stan och träna lite miljö och passivitet är det tänkt. Mer än så är dagen inte planerad än. Skönt att bara ta dagarna som dom kommer och verkligen ta vara på lovet! :)
 
Bjuder på en till inne ful/busbild, så ska jag försöka få lite nya bilder på tjejerna idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0