Överskottsenergi

Två dagar utan riktig motion och träning har gått för Chica. Inne håller hon sig lugn, vilket är jätteskönt. Släppte lös henne på en fotbollsplan utanför vår lägenhet i morse för att hon skulle få göra av med lite energi och hon var verkligen överallt och ingenstans. Försökte med några skick runt träd och när hon höll fokusen gjorde hon det riktigt bra! Men 8 av 10 gånger hittade hon på något annat och leka med. Lite trött blir man ju, men det är helt förståeligt med tanke på att hon gjort i stort sett ingenting de senaste två dagarna. Fick ett bra sista skick i alla fall sen fick hon leka en stund till för att göra av med lite extra energi. I feber och förkylning känner jag mig bra idag, förutom lite huvudvärk, men för säkerhetsskull stannar jag hemma även idag för att återhämta mig riktigt. :)
 
I längtan efter sol och värme får ni en bild på Chica från i sommras då jag och pappa snickrade ihop en egen tippbräda att träna lite agility på :) 

Kommentarer
Postat av: Sara & Maya

svar: Jahaa, jag kollade på deras kennel lite om deras kommande valpar. Maya kommer ifrån kenneln Gunways. Och den blivande valpen ska komma ifrån Ghostriders kennel. Ska åka och hälsa på dom nu på Lördag! Längtar så mycket dit. Våran "först" valp. Maya va 8 mån när vi fick hem henne.

Okej, vad kul! Jag kör också mycket lydnad. Utställning också.. Men jag tror jag kommer anmäla oss till en eftersöks kurs, för det tycker jag ärså otroligt intressant! =D

2013-02-20 @ 15:10:43
URL: http://www.saraleppanen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0