Feber

Under gårdagen började känna mig hängig och trött, tog feber och det visade 37,5. För mig, som sällan ligger över 36,5 innebär det feber. Vaknade i morse och det kändes som att jag hade blivit överkörd av ett tåg, tog febern igen och denna gången visade termometern 38.2. Så idag har ja ginte rört mig många meter, från sängen till soffan ungefär. Nu har jag tagit en ipren och kan för första gången idag gå på stadiga fötter och utan att vara orolig för att ramla omkull.
 
Chica och jag ska träna lite fot inne medan jag klarar av att vara uppe på benen, sen blir det soffan för oss igen. Chica kryper upp i mitt knä och gör mig sällskap oxå - som alltid när jag är sjuk! Då ska jag vaktas til 100%. Pojkvännen kom nyss hem och Chica (som aldrig skäller) rusade till dörren redan när hon hörde att någon var i trapphuset och la av 3 riktigt höga skall innna dörren öppnades och hon såg vem som kom in. Då blev det ju lite pinsamt att hon skällt ut husse sådär ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0