Tillfriskning

Eftersom jag har utökad APL på ett dagis, det vill säga praktik på dagiset 5 dagar i veckan så gäller ju samma regler för mig som för barnen efter sjukdom, 1 helt feberfri dag innan man får komma tillbaka igen. Den feberfria dagen har jag haft idag. Så idag har det städats, tvättats, bakats och självklart så har jag tränat lite med hundarna oxå!
 
Chica och jag jobbar vidare på en bättre och säkrare fotposition sen har även börjat med ställande under gång som var ett av mina mål med Chica denna veckan. Vilket är nästan det enda jag kan "bocka av" på listan. Det är fult att skylla ifrån sig, det vet jag, men jag har ju faktiskt varit sjuk och tänker skylla lite på det. Dock har vi ju hela fredag-lördag-söndag kvar innnan nya mål ska sättas så det hinner fortfarande ändras en del! ;)
 
Diwa har tränat ligg och även någon övergång ligg-sitt-stå som hon tar så fint! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jisses vad söt hon är!
Ibland är det ju skönt att vara sjuk och bara få ligga hemma...

2013-04-12 @ 10:50:27
URL: http://workingterrier.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0