Regn och ensamtid

Regn regn och ännu mera regn har dagen bjudit på. Skönt att snön smälter och jag klagar faktiskt inte allt för mycket, jag tycker det är mysigt med regn och frågar man Chica så är det bästa tänkbara vädret! Efter praktiken fick Chica lite ensamtid med mig och husse då vi tog en lite längre promenad runt golfbanorna. Massa fåglar av olika sorter hade hittat dit och fick även sällskap av två tranor! Chica strosade runt lös hela promenaden och höll sig i nära mig och husse hela tiden utan att visa minsta intresset för alla fåglar.
 
Nu blir det lite trickträning med Diwa och Chica har jag inte bestämt mig för vad hon ska få göra ikväll, köra lite "trädagility" eller FrittFölj.
 
Bjuder på två bilder på mina tokstollar från gårdagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0