Mål 2013

Söklustens All The Way "Diwa":
 
- Ha ett KUL och lärorikt första år tillsammans, inte stressa utan bara ta vara på valptiden! ♥
- Börja grunträna och introducera lite hinder i agilityn.
- Ställa ut henne som valp och junior.
- Röntga HD och AD.
 
Caci's Royal Chica "Chica":
 
- Röntga HD och AD.
- Bli säkrare på momenten i LK1, helst tävlingsklara.
- Börja apportträning.
- Jobba oss till ett säkrare och tightare team på agilitybanan!
- Ha KUL!
 
Mål för mig:
 
- Kolla mycket tävlingar, filmer osv på andra ekipage. Analysera.
- Lägga upp träningsshema och följa det! 
- Filma mer på våra träningar, även där analysera och gärna skriva ner.
Ha kul!
 
Det känns viktigt för mig att det står ha kul med i målen, inte för att jag inte brukar ha det, men för att jag aldrig ska glömma bort det och för att det är så pass viktigt för mig att både jag och hundarna trivs med vad vi gör, jag får inte låta vinnarskallen ta över. ;)

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-04-03 @ 18:51:16
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0