Fredag!

Fredag idag och jag har varit sjuk hela veckan, men börjar bli bättre nu. Bara lite lätt huvudvärk som dröjer sig kvar.
 
Efter flera dagar med lite rörelse för mig och hundar fick dom springa av sig lite en och en på förmiddagen idag. Ronja lekte vi mest med och körde ytterst lite inkallning och grunden till agilitystarter. Chica fick lite seriösare men kortare träning. Vi tränade starter och snäva svängar med mycket fart runt olika stolpar inför agilityn. Det var ett tag sen nu och Chica tyckte att det var riktigt roligt! Hon höll en riktigt bra fart och glädje passet igenom. Men det brukar ju heller inte vara något problem att göra det när vi tränar agility ;) 
 
Som vanligt så får den andra hunden sitta en bit bort och träna passivitet när jag leker/tränar med en hund i taget. Och även där var vovvarna duktiga idag lär jag säga :) 
.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0