Framsteg

Igår blev det inte så mycket fysisk motion för hundarna, vi gick de dagliga koppelpromenaderna och tränade mycket fotposition och gå fint i kopplet med Ronja som gjorde stora framsteg bara på de ca 40 min vi var ute! Hon blir bättre och bättre för varje dag, vilket känns superskönt. Chica hänger mest bara med när Ronja tränar koppel om jag går ensam med dom, men är husse med, som han var igår lägger han in lite fot, läggande/sättande under gång m.m och jag lär säga att dom var riktigt duktig igår och fick till några riktigt snygga fotgåenden. ;) Inne blev det lite trickträning och platsliggning, så hundarna var nöjda och glada efter gårdagen trots att vi inte gjorde så speciellt mycket. :) 
 
Nu ska jag försöka hinna med ett kort träningspass var för hundarna innan det är dags att jobba.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0