Förkylning och fotografering

Gårdagen var lugn och stilla, blev korta promenader och bara lite platsträning då jag dragit på mig världens förkylning! Idag känner jag mig bättre i feber men har fortfarande en ilande huvudvärk, snorig och ont i halsen. Det har inte blivit mycket idag heller förutom att jag var ut en sväng med vovvarna och Pontus ganska nyligen, tog med kameran och hittade en gräsfläck som töat fram. Vi satt oss där en bra stund, fotade och njöt i solen. :)  Tjejerna hittade kottar och pinnar som dom själva roade sig med. Blev ca 2 timmar ute och nu har båda flickorna lagt sig i sängen och redan börjat snarka. Det är snart dags för mig att göra dem sällskap framför en film oxå. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder :)

2013-03-13 @ 18:50:33
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0