Är trots-perioden avklarad?

Igår tog vi det ganska lugnt med, men han med två, inte allt för seriösa träningspass med mycket lek och bus, så Chica blev riktigt nöjd i alla fall. Pontus tog även ledningen med Chica under en promenad vilket inte alls är så vanligt, vilket gjorde att Chica(och även Pontus) fick tänka mycket medan jag gick på sidan och gav dom lite tips och instruktioner. ;)
 
Idag har vi inte heller några speciella planer, var tänkt att vi skulle åka skooter och mysa lite i skogen med min pappa, låtsasmamma och lillebror men då pappa åkte på feber blev det inget av. Vi har istället varit ute på en långis nu på förmiddagen. Chica fick busa lite med tre andra hundar och sen har hon sprungit mycket lös på egen hand med, hon har varit riktigt trevlig och lyhörd, det gillas! Kanske är trots-perioden över helt, äntligen?
 
Jag ska även försöka strukturera upp ett träningsschema för mig och Chica under dagen med har jag tänkt, sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Riktgit skönt väder är det i alla fall!
 
Hoppas ni får en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0