Mycket som hänt!

Även fast bloggandet har varit dåligt så betyder det inte att vi inte har gjort något, utan snarare tvärt om! Min bror har varit och tävlat i en av europas största Subission Wresling-tävlingar och slutade på en andraplats! Grattis! Chica har provats in till forshagaakademin och klarade hanteringstestet utan några som helst problem. Så nu är både hon och jag preliminärt antagna. Och så är även husse Pontus! Ser fram emot hösten och flytten väldigt mycket. Tråkigt såklart att inte våran Diwa kan vara med första terminen, men det är ju som sagt för hennes eget bästa.
 
Idag är det ju sista april så jag har sett till att motionera Chica rejält under dagen så hon ska vara lite trött ikväll med tanke på att det kommer smällas smällare. Chica har egentligen inga problem med smällare men för att inte heller riskera att hon blir rädd så förebygger jag så mycket som möjligt. Jag hoppas att Diwa kommer se och lära av Chica under kvällen och inte skapa några rädslor. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0