Ligger lågt

Jag och Chica ligger lågt med träningen nu. Mina tjejer är friska från magsjuka och på benen igen men Chica är fortfarande inte sig lik. Vi ska prova ett nytt foder till henne, förhoppningsvis redan i veckan. 
 
Diwa växer och utvecklas som hon ska, Rumsren sedan ca 2 veckor tillbaka och passar utmärkt här hemma. Jag tror att vi fått den bästa tänkbara valpen för oss i dagsläget. :) Vi leker fram mycket träning men har oxå börjat med kortare "träningspass" med lite klick och trick! I dagsläget kan hon sitt, ligg, stå och snurra. (sista på handkommando så det har vi lite jobb kvar på) men känner att jag inte har velat stressa på med någon inlärning, vi har ju massa tid på oss! Jag tar en sak i taget och låter det ta den tid det tar helt enkelt. :) Jag prioriterar mycket miljö-, social- och passivitetsträning innan inlärning på vår lilla dam och jag har bara sett positiva saker med det än så länge. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0